Home > Our expertise > Practices > Consumer Products and Services

A lehető legszélesebbkörű szolgáltatásokat kínáljuk, így Önnek sokkal egyszerűbbé tesszük a választást. Legyen az sajtókapcsolat, kríziskezelés vagy marketingszolgáltatás, szakértőink bármikor rendelkezésre állnak.

Rohamosan fejlődő világunkban a fogyasztói termékeket és szolgáltatásokat előállító cégek kommunikációs stratégiáját az utóbbi időben számos behatás érte, erre reagálva, szinte évről évre változtatják azt. Beleértve a társadalomban végbemenő "digitalizálódást", a Z generáció kialakulását, a gazdasági bizonytalanságot, valamint a felvevőpiacok növekedését.

Életünket folyamatosan a globalizáció határozza meg, azonban az egyes országok, területek egyedi tulajdonságai mindig is megmaradnak. Így nemcsak ezen lokális adottságokra kell tekintettel lennünk, hanem szinte előre kell látnunk a követekező év trendjét, innovatívak kell, hogy legyünk, és segítenünk kell ügyfeleinket márkájuk kommunikációs startégiájában céljainak elérése érdekében

A fogyasztói termékek a lehető legszélesebb skálán mozognak, így az autóipartól kezdődően a növényvédőszereken és a ruhaiparon át, egészen a munkánkat meghatározó számítástechnikáig vagy turizmusig.

Minden esetben a legfontosabb, hogy a márka egyértelmű üzenete eljusson a célközönséghez, elfogadják és legfőképpen szeressék azt, és azonosulni tudjanak vele.

Home > Our expertise > Practices > Content & Publishing Strategy

Tartalmat fogyasztunk. Azonban nem mindegy, hogy hol és mit. Köszönhetően a Z generációnak, a tartalom fejlesztése és előállítása sohasem látott mértéket öltött. Legyen szó akár videós, akár írott tartalmakról, kiemelten fontos, hogy azok a megfelelő médiumban a megfelelő hatást váltsák ki a fogyasztókból.

Egy márka üzenetének a megfogalmazása a célcsoportot figyelembe véve eltérő lehet, de mindig követnie kell a márkára leginkább jellemző ismérveket, hogy a vásárló egyértelműen azonosítani tudja azt.

Hogy ezen üzenetek hol jelennek meg, hogyan követik egymást és hogyan épülnek egymásra a megjelenések, az kiemelten fontos egy termék vagy márka bevezetésénél. A megfelelő tervezés ugyancsak elengedhetetlen a közösségi kommunikáció esetében, ahol a felhasználók még könnyebben tudják visszanézni a tartalmakat.

Ez persze számtalan előnnyel is jár, hiszen precízen megtervezett stratégiánkkal sokkal több időt tölthetnek az emberek a tartalmak megismerésével, így nő az elköteleződésük is.

Home > Our expertise > Practices > Crisis Management

A vállalatok éveken keresztül építik ismertségüket, alapoznak márkáik megbecsültségére és elismertségére. Azonban egyik pillanatról a másikra bekövetkezhetnek krízisek, melyekre felkészült választ kell adnia a szervezetnek. Ezért is fontos a teljes piac és minden elérhető adat folyamatos elemzése, hogy a lehető legjobb megoldást találjuk meg. A válságkezelési stratégia kidolgozását nem hagyhatjuk az utolsó pillanatra.

Nem szabad megfeledkeznünk a digitális világunkban elérhető nagyon gyors adatáramlásról, melynek köszönhetően a hírnév másodpercek alatt köddé válhat. A digitális válságkezelés kiemelt szakértelmet kíván, mivel már nemcsak egy cikkről van szó, ami szájhagyomány útján, napról napra terjed, hanem egy másodpercről másodpercre növekvő, szinte kezelhetetlen informácódömpinget jelent.

Szakértőink természetesen nemcsak a B2C krízisekre vannak felkészülve, hanem a termékvisszahívásokra, peres eljárásokra, kormányzati vizsgálatokra, árazással kapcsolatos problémákra és a manapság egyre jellemzőbb természeti katasztrófákra. Segítségünkkel nagyban csökkenthető a márkára nehezedő nyomás, valamint a gondosan felépített stratégiával mérsékelhetőek a nem kívánt hatások.

Kiterjedt kapcsolatrendszerünknek köszönhetően segítjük partnereinket a tökéletes válságkezelési stratégia felépítésében, egy krízis esetében pedig a valós kommunikációban.

Home > Our expertise > Practices > Brand Marketing

Napjainkban az ötletek jelentősége sokkal nagyobb, fontos, hogy ezen üzeneteket a közönség sajátjaként ismerje fel és megszeresse a márkát. Meg kell találnunk a márka és a valós világ közötti kapcsolódási pontokat, ebben segítségünkre vannak szakértőink, kreatív szakembereink és alkotóink.

A megfelelő platformokon keresztül a legújabb technológiákat kiaknázva biztosítjuk ezt a versenyelőnyt. Folyamatosan kutatjuk és fejlesztjük módszereinket, hogy a vállalatok miként tudnak hatást gyakorolni és segítségünkkel értéket teremteni, ami jelentheti akár a vállalaton belül csapatépítést vagy a jótékonysági projekteket is.

A márkamarketing célja, hogy a közönség a sajátjaként, hiteles márkaként ismerje meg a termékeket, azokhoz lojális legyen. Az egyes márkák, köszönhetően a digitalizációnak, egyre nagyobb értéket adnak, és kihasználva a kormányzati és egyéb szektorok hiányosságait, biztonságot nyújtanak a vásárlónak.

Az emberek tudni szeretnék, hogy mi van a márka mögött. Érdeklődnek iránta, beszélni és beszélgetni szeretnének róla, valamint interakcióba lépni, valós idejű párbeszédeket kezdeményezve a különböző social média oldalakon.

Ez ugyancsak lehetőséget nyújt az elégedettség növelésében, valamint a „baráti” viszony kialakításában. Talán ennyire sok lehetőség még sohasem állt egy márka rendelkezésére, főleg, ha a globális piac nyújtotta lehetőségeket vesszük figyelembe, mivel központi üzenettel, de mégis lokálisan szólhatnak az emberekhez, így megtudhatják, hogy mi mozgatja őket.

Ismerjük és értjük azt, hogy mi befolyásolja és motiválja a vásárlókat, így sikeresen határozhatjuk meg a kapcsolódási pontokat. Ugyancsak használjuk a mesterséges intelligencia által nyújtott adatokat, így pontosan ismerjük a felhasználók viselkedését és gondolkodásmódját.

Mivel a 360 PRSolution egy multikulturális ügynökség, kihasználva lehetőséginket, biztosítjuk szerződött márkáinknak a kulturális kockázatok megértését és a letisztult kommunikációt.Ezzel partnereink kiemelt sikereket és fejlődést érhetnek el.

Home > Our expertise > Practices > B2B Marketing

Az üzleti partnereknek szóló kommunikáció talán az egyik legkomplikáltabb stratégiát kívánja, mivel a változó és rendkívül versenyorientált piacon a vállalatoknak mindent be kell vetniük azért, hogy hatékonyak és megjegyezhetőek legyenek. Ugyancsak fontos a költségráfordítás, valamint, hogy következetesen építsék piacukat és a versenyelőnyöket pontosan át tudják adni partnereiknek.

A B2B kommunikáció nemcsak a közvetlen viszonteladóknak szólhat, hanem akár a hasonló szinten lévő partnereknek, akikkel egy közös együttműködés garantálhatja a folyamatos és profitábilis működést mindkét fél számára. Hogy a 360 PRSolution ebben hol tud segíteni?

Szakértőink nemcsak kommunikációval foglalkoznak, hanem a vertikális piac összes szintjét ismerik. Így minden országban kiterjedt kapcsolatot ápolunk a disztribútorokkal, dealerekkel, rendszerintegrátorokkal, a különböző rajongói csoportokkal, a kormányzatokkal és a fegyveres testületekkel egyaránt.

Megbízóink céljait megértve olyan értéknövelt tartalmakat állítunk elő, melyek nélkülözhetetlenek a célközönség, jelen helyzetben partnereik számára, melyekből mindkét fél profitálni tud.

Helyi kollégáink a globális stratégia által meghatározott üzenetet és célokat implementálva alakítják ki a megfelelő marketing- és kapcsolati programot, amelyekkel elérhetjük a potenciális ügyfeleket a releváns döntéshozók és véleményformálók bevonásával.

A lehető legszélesebb körű megoldásokat nyújtjuk a különböző szektorok számára, így a divat, számítástechnika, vegyipar, hadipar, élelmiszeripar, kormányzat és további számos terület esetében.

Home > Our expertise > Practices > Change Management

Számtalan oka lehet egy vállalat imidzsváltásának. Legyen az átszervezés, felvásárlás vagy egybeolvadás, szakembereink a legkritikusabb pillanatban állnak rendelkezésre. Közösen meghatározva az üzleti célokat, valamint a stratégiát kidolgozva biztosítjuk ügyfeleink biztos működését.

Köszönhetően globális hálózatunknak, a cégek változása során hasznos tanácsokkal is szolgálunk, alapul véve a szektorra jellemző sajátosságokat, és implementálva a már meglévő sikeres átalakulások módszertanát.

Home > Our expertise > Practices > Data & Analytics

A tudás hatalom. Gyakran halljuk ezt a mondatot, ami kiválóan jellemzi az adatok ismeretének fontosságát.

Minél több adat áll rendelkezésünkre valamiről, annál jobban ismerjük azt, feltéve, ha meg is értjük, hogy mit szeretnének nekünk mondani.

Az adatok segítenek az üzletvitel gördülékenyebbé tételében, megérteni a vásárlók vagy a közönség viselkedését, és még egyszerűbben elérni őket. Mi a 360 PRSolutionnél segítünk az adatok begyűjtésében, elemezzük és vizualizáljuk azokat, hogy egyszerűbb áttekintést és tanácsokat nyújthassunk ügyfeleinknek, amivel innovatívabb módon fejleszthetik tevékenységüket.

A megfelelő konklúzió esetében a kommunikáció átláthatóbb, kifinomultabb lesz, valamint megérthetjük a különböző médiumok működését.

Home > Our expertise > Practices > Public Affairs

A kormányok és a jegybankok egyre jelentősebb szerepet töltenek be a globális gazdaságban, a politika szerepvállalása szinte minden ágazatban fellelhető.

Alapelvünket, a kormányzati függetlenséget megőrizve, szakértőink politikai kapcsolatai kiemelten fontosak ügyfeleink szempontjából, hiszen így érdekükben lobbizni tudunk, valamint mélyrehatóan tudjuk elemezni a különböző gazdasági lehetőségeket.

Közügyekkel foglalkozó csapatunk a globális elemezésekre és kapcsolatokra támaszkodva alakítja ki megbízóinkkal a megfelelő lobbitevékenységet és kommunikációt. Általában a hosszú távú stratégiában bízunk, azonban akár rövid távon is átjutunk a politika buktatóin, és segítjük ügyfeleinket a lehető legjobb kommunikációs módszer kiválasztásában.

Összehangoljuk a nyomtatott, az online és televíziós sajtót, ehhez hozzáadva a közösségi kommunikációt így kimagasló sikereket érhetünk el. Legyen szó általános kormányzati szektorról, kultúráról, iparról vagy fegyveres testületekről, a megfelelő kampányt biztosítjuk vállalatának.

Home > Our expertise > Practices > Social Media

A közösségi média használata az egyik legnagyobb kihívás a piaci szereplők életében. Amellett, hogy "kötelező" ott lenni, nagyon kevesen tudják a megfelelő startégiát és jelenlétet menedzselni, mivel egy végletekig komplex rendszerről beszélünk. Továbbá értelmezni is kell tudni azokat az adatokat, melyeket a közösségi média biztosít számunkra.

Látni kell, hogy bár elméletileg a cégek ingyen reklámozhatják magukat ezeken a felületeken, azonban nem mindegy, hogy ezt hogyan teszik, milyen képet alakítanak ki magukról, hogyan kezelik a közösségüket és pontosan mire is használják az egyes közösségi csatornákat.

Szakembereink nemcsak elemzik és megértik a közösség elvárásait, hanem személyre szabott tervet készítenek a social médiában használható nyelvezetre, a tartalomfejlesztésre, a community managementre.

Köszönhetően az általunk használt menedzsment- és az AI-alapú analitikai rendszereknek, még pontosabb képet tudunk alkotni ügyfeleink számára online jelenlétükről, valamint igazi közösséget építhetünk fel nekik.

Home > Our expertise > Practices > Media Relation

Sikerünk egyik kulcsa, hogy milyen kapcsolatot ápolunk a média szakemberekkel. Büszkék vagyunk arra, hogy az egyes országokban kollégáink szoros kapcsolatot ápolnak az online, a nyomtatott és a televíziós média szereplőivel, segítve ezzel ügyfeleinket üzenetük eljuttatásában a nagyközönség számára.

A globálisan meghatározott információkat színesíthetjük a lokális jegyekkel, így még jobb és érdekesebb tartalmat közvetíthetünk a média képviselőivel. Igyekszünk az értékek megőrzése mellett, a kölcsönös előnyöket szem előtt tartva együttműködni velük.

Home > Our expertise > Practices > Technology

1992. Ez volt az az év, amikor a Microsoft bemutatta a közönség számára a Windows 3.1-es verzióját. Az utóbbi 30 évben a technológia szektor termékei életünk egyik alapelemévé váltak, életünk pedig digitalizálódott.

Napjainkban már nem terméket, hanem komplex élményeket vásárolunk, fogyasztunk, a technológia pedig a lételemünk lett. Szinte nincs is olyan vállalat, ami valamilyen formában ne használná ki a digitalizáció által biztosított versenyelőnyöket, hovatovább az új technológiák bevezetésével jelentős sikereket érhetnek el a cégek.

Azonban a piaci szereplőknek az aktuális trendek és a kommunikációs eszközök ismerete nélkül a digitális átalakulás számos buktatót tartogat. A 360 PRSolution abban segíti ügyfeleit, hogy ezen rendkívül gyorsan változó világban is folyamatosan tudjanak növekedni értékeik kihangsúlyozásával.

Köszönhetően annak, hogy számos ügyféllel, márkával dolgozunk együtt a lokális piacok építésében, nagy mennyiségű adat áll rendelkezésünkre úgy a B2B, mint a B2C szektorokból. Szakértőink, támaszkodva ezen ismeretekre, kreatívan határozzák meg a stratégiát a vertikális piacon.

Ez a technológia által támogatott hatékonyság garantálja ügyfeleink jövőbeli sikereit. Azzal, hogy kollégáink ügyfélközpontúak, rugalmasak és költséghatékonyak, a lehető legjobb szolgáltatásokat biztosítjuk a piacon. Vállalati kultúránknak megfelelően helyi szakértőink a lokális piac ismeretével (szabályozások, jogi helyzet, politikai tájékozottság, gazdasági körülmények) segítik a márkákat, ugyanakkor a globális adatokra is alapoznak.

A fogyasztók érdeklődése egy-egy technológia, szolgáltatás iránt már napokon belül kialakulhat, ez példátlan terhet róhat közvetve vagy közvetlenül a változás során. Segítünk ügyfeleinknek, hogy megtalálják az egyensúlyt az emberi és a technológia dolgok között, mindezt humorral, kreativitással és stabilitással. Megvalósítjuk az Ön történetét is.

Home > Our expertise > Practices > Media Production

Médiagyártás? Ma már mindenki médiagyártó és egyben médiafogyasztó. Gondoljunk csak bele, telefonunkkal szinte bármilyen képi anyagot leforgathatunk. A hangsúly nem kizárólag a technikán van, hanem jóval inkább a média megteremtőjének látásmódján. Legyen ez fénykép, videó vagy zene, érzelmeket közvetítenek. Érzelmeket, melyek a márka sajátosságait és üzenetét emelik ki.

Célunk, hogy olyan tartalmakat állítsunk elő, melyek hűen tükrözik a márka üzenetét, ugyanakkor etikusan mutatják azt be valós helyzetben, melyet a fogyasztó jó érzéssel néz meg, és ismeri meg belőle az üzenetet. Egy felvétel nem egyszerűen csak egy videó, egy fénykép, nem csak egy megörökített pillanat - sokkal többet kell, hogy jelentsenek. Megmutatják szakembereink látásmódját, akik azonosulni tudnak ügyfeleink igényeivel és értik a felhasználók vizuális elvárásait is.

Kiemelten fontosnak tartjuk az értékek létrehozását, hogy valóban valami maradandót tudjunk alkotni, legyen az akár egy influencerkampány vagy egy mélyebb interjú, esetleg egy teljes tévéműsor felvétele.

Természetesen ahhoz, hogy a legtökéletesebb tartalmat hozhassuk létre, kimagaslóan tehetséges operatőröket, vágókat és fotósokat alkalmazunk, akik vizuális látásmódja a PR- és marketingcsapat éleslátásával kombinálva hozza meg a tökéletes eredményt.

Consumer Products and Services
Content & Publishing Strategy
Crisis Management
Brand Marketing
B2B Marketing
Change Management
Data & Analytics
Public Affairs
Social Media
Media Relation
Technology
Media Production