A vállalatok, köszönhetően az internetnek és a social médiának, felismerték, hogy az egyes célcsoportokban népszerű emberek segítségével sokkal könnyebben és költséghatékonyabban tudják közvetíteni az általuk fontosnak tartott információt, így storytellerekhez fordultak. 2010-et írunk ekkor.
Azóta az egyik legerősebb hirdetési platformról beszélünk, az így közvetített üzenet pedig számtalan csatornán keresztül érkezhet a fogyasztóhoz. 2022-re várhatóan 16 milliárd dolláros lesz ez a piac, ebből is jól látható, mennyire átalakulóban van a reklámozás.
A komplex szolgáltatások iránti elvárásra alapozva dolgoztuk ki az influenszereknek és ügyfeleinknek szóló programunkat. Mivel számos márkát képviselünk, akiknek természetes elvárása, hogy a közösségi média népszerű véleményvezéreivel dolgozzanak együtt, megteremtjük a kapcsolatot a két pont között.
Rendszerünknek köszönhetően partnereink mindent egy helyen találnak meg, így egy kampány esetében sokkal gyorsabban és kreatívabban tudunk megoldásokat javasolni. Szakértőink mindkét féllel együttdolgozva alakítják ki a lehető legjobb interakció reményében a startégiát, melyet a márka és a véleményvezér is követni a tud rendszerünkön keresztül.
Egységben az erő elvünknek köszönhetően az influenszerek márkák sokaságát érhetik el rajtunk keresztül, ügyfeleink pedig influenszerek tömkelegéből választhatnak, amikor hosszú távú és stabil együttműködést szeretnének kiépíteni.
Mindezt etikusan tehetik meg, követve a reklámozás írott és íratlan szabályait.
Az influenszerek által előállított tartalom hihetetlen mértéket öltött. Egyre több képi- és videóanyag áll rendelkezésünkre, nagy követői bázissal rendelkező "művészek" nőtték ki magukat az utóbbi évek alatt.
Bár meghatározó szereppel rendelkeznek, azonban egyre fontosabb a micro-influenszerek tevékenysége is, akik kisebb, de annál koncentráltabb csoportokhoz szólnak. Így a nem kifejezetten széles körben ismert márkák ott valóban a célközönségnek tudják bemutati megoldásaikat.
De a jövő ennél is érdekesebb. CGI. Computer Generated Influencer. Ezek a közösségi felhasználók, nevükből adódóan is csak digitálisan léteznek, a mesterséges intelligencia művei.
A márkák rajtuk keresztül is törekszenek arra, hogy még természetesebben és személyreszabottabban tudjanak kommunikálni.